Werkwijze: van aanvraag tot verzending

Benieuwd hoe u uw eigen ontwerp tot leven laat komen? Via onderstaande 6 stappen creëren we samen een promotieartikel dat een onuitwisbare indruk achterlaat.

Heeft u nog geen ontwerp, of twijfelt u over uw huidige ontwerp? Vraag dan om gratis advies van onze specialisten. Stuur uw vraag via ons contactformulier of bel direct een specialist via het nummer +31(0)348 407089.

1. Gratis offerte aanvragen

De eerste stap is het aanvragen van een offerte. Dit is het moment om vol trots uw eigen ontwerp aan ons te tonen.

Het aanvragen van een offerte kan zowel via de productpagina als telefonisch. We hebben het volgende van u nodig om een goede offerte op maat te maken:

Uw eigen ontwerp
We accepteren ontwerpen zoals u ze het liefste opstuurt, ongeacht het formaat en bestandstype. We hebben wel een voorkeur voor hoge kwaliteit Jpeg of illustrator vectorbestanden, maar het is zeker geen probleem als u een ander bestandstype opstuurt. Heeft u meerdere bestanden? Stuur dan het bestand met de hoogste resolutie naar ons toe voor het mooiste resultaat.

Uw keuze voor een promotieartikel

Welk artikel past het beste bij uw ontwerp? Wordt het een pin, embleem of toch iets anders? Geef het aan in het offerteformulier, of tijdens het telefonische gesprek met onze specialist.  

Weet u al precies wat u wilt? Dan ontvangen we bij voorkeur graag de productcategorie, het product, het formaat, en het aantal promotieartikelen. Dit is bij het aanvragen van informatie uiteraard geen verplichting en is ook in een later stadium nog bespreekbaar.

2. Ons voorstel

Op basis van uw offerteformulier of ons telefonische gesprek maken we een persoonlijke offerte op maat. U krijgt verder onder andere:

  • Een prijsopgaaf met verschillende aantallen
  • Referentiefoto’s van eerder gemaakte vergelijkbare artikelen
  • Extra informatie, waaronder de levertijd

3. Start project: digitale werktekening

Na het akkoord op ons voorstel ontvangt u een opdrachtbevestiging met een drukproef of werktekening. Hoe u het ook noemt, het is altijd lekker om extra zekerheid te hebben voordat de productie echt van start gaat.

U krijgt bij ons altijd een digitale werktekening opgestuurd, ongeacht het product of aantal items. Zo is er altijd een extra controle, zodat u zeker weet dat u het perfecte artikel krijgt.

In de werktekening staan naast het voorbeeld ook specifieke details over het materiaal, de kleuren en het formaat. Heeft u nog op- of aanmerkingen over uw werktekening? Geen enkel probleem. De complete tekening kan naar wens worden aangepast.

4. Productie: uw project komt tot leven

Na een akkoord op de werktekening gaan de items in productie en ontvangt u van ons een factuur. Afhankelijk van de bestelde artikelen hebben we een levertijd die varieert van enkele dagen tot 3 weken.

5. Betrouwbare levertijd

In 99,9% van de gevallen leveren we de artikelen binnen de eerder opgegeven levertijd. Onze levertijd is dus zo goed als gegarandeerd. Dit komt doordat we meerdere fabrieken hebben in Europa en Azië. Door onze flexibele aanpak zijn we niet afhankelijk van regionale logistieke problemen.

Is uw bestelling klaar? Dan sturen we het direct naar u toe. U ontvangt dan ook direct een trackingnummer van de zending. De bezorging loopt via PostNL of UPS. Liever zelf de spullen ophalen? Ook dat is geen enkel probleem.

6. Laat uw boodschap zien

Is de bestelling binnen? Dan is het tijd om dit aan iedereen te laten zien. Draag met trots uw nieuwe pin of embleem, of deel overtuigend buttons uit met het logo van uw eigen merk.

We hebben eigenlijk nooit problemen met bestellingen, maar staan altijd voor u klaar als u dit toevallig wel ervaart. Denk aan een verkeerd formaat of een verkeerde kleur. Wanneer we zelf de fout hebben gemaakt, lossen we dit uiteraard voor u op. In dat geval maken we met spoed de juiste producten. In het geval we toch wel een keer te laat leveren en de producten voor u niet meer bruikbaar zijn, krijgt u de gemaakte kosten retour.

Nothing Found